خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 33656
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


شمارش معکوس آغاز شد ؛ ۱۵ روز پر ماجرا براى سرخپوشان

 

 

از امروز، شمارش معکوس براى سرخپوشان آغاز شده است. شاید بتوان گفت که اهمیت این ۱۵ روز پیش رو براى هواداران تیم سرخپوشان پایتخت کمتر از على دایى و بازیکنانش نباشد.
لیگ قهرمانان آسیا براى پرسپولیس تمام شد، همانطور که در یک چشم بر هم زدن لیگ هم براى سرخپوشان به پایان خواهد رسید. اما حکایت جام حذفى براى تیم پر طرفدار تهرانى حکایت دیگرى است، حکایتى که اهمیت آن را خود سرخپوشان و هواداران پر تعداد آنها خوب مى دانند.
پرسپولیس از امروز ۱۵ روز پر ماجرا را باید پشت سر بگذارد، روزهایى که یک اشتباه به ظاهر ساده ممکن است تاوان سنگینى را براى آنها به همراه داشته باشد۴. روز دیگر شاگردان على دایى باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در چارچوب رقابت هاى هفته سى و سوم لیگ برتر به دیدار تیم سپاهان بروند، تیمى که مى شود از همین حالا قهرمانى این تیم اصفهانى را پیش بینى کرد.

 

این دیدار از آن حیث براى سرخپوشان اهمیت دارد که شاید به واسطه نتیجه گیرى در آن بتوانند به عنوان چهارمى لیگ به کار خود پایان بدهند، عنوانى که مى تواند امیدوارى پرسپولیسى ها را براى آسیایى شدن دوچندان نماید. نتیجه دیدار اصفهان اگر چه براى سپاهانى ها اهمیت چندانى ندارد، اما براى سرخپوشان مى تواند از اهمیت به سزایى برخوردار باشد ضمن اینکه دیدار اصفهان مى تواند یک دیدار خوب تشریفاتى هم براى دو تیم پیش از بازى حساس روز چهارم خرداد هم باشد۵. روز بعد از بازى با سپاهان، سرخپوشان تهرانى باید در تهران و در ورزشگاه بزرگ آزادى میزبان تیم مدعى سقوط پیکان باشند تیمى که چنین به نظر مى رسد براى گرفتن امتیاز در بازى پایانى خود در مقابل پرسپولیس به آب و آتش خواهد زد و همین مساله مى تواند کار سرخپوشان را در بازى آخر تا حدودى سخت نماید، ضمن اینکه پرسپولیسى ها به دلیل شراى خاص که در جدول رده بندى لیگ دارند، از همین حالا بر روى ۳ امتیاز بازى با خودروسازان حساب ویژه اى را باز کرده اند و مى خواهد همه امتیازات آن دیدار را به اندوخته هاى خود بیافزایند.
بعد از بازى با پیکان دیگر لیگ به انتهاى خود خواهد رسید و تکلیف پرسپولیس براى حضور در رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا تا حدود زیادى مشخص خواهد شد و همین مساله مى تواند انگیزه سرخپوشان را براى حضور در رقابت هاى جام حذفى دو چندان کند.
بعد از بازى با پیکان، پرسپولیسى ها ۵ روز زمان خواهند داشت تا یکبار دیگر خود را براى دیدار حساس با سپاهان در چارچوب رقابت هاى جام حذفى آماده کنند، دیدارى که از همین حالا هم مى شود حساسیت هاى خاص آن را در کلام دو مربى بزرگ فوتبال ایران به خوبى مشاهده کرد.
دایى پیش از شروع لیگ به مسئولان پرسپولیس قول یک قهرمانى داده بود و حالا براى آنکه به حرف خود جامعه عمل بپوشاند باید کارش را با قهرمانى در جام حذفى به پایان برساند، کارى که اگرچه تا حدود زیادى سخت به نظر مى رسد، اما مطمئناً غیر ممکن نخواهد بود.
حسن بزرگ کار سرخپوشان در رویارویى با سپاهان در جام حذفى این است که آن بازى در تهران در ورزشگاه بزرگ آزادى برگزار خواهد شد، دیدارى که پرسپولیسى ها مى توانند با حمایت هواداران پرتعداد خود، نیمى از راه رسیدن به قهرمانى را در آن بپیمانید. از آن طرف امیر قلعه نویى و سپاهان با کسب عنوان قهرمانى در لیگ، حالا به دنبال کسب دومین عنوان نیز در جام حذفى هست تا با این کار نشان دهد که یکى از مربیان کارآمد فوتبال ایران است، ضمن اینکه سپاهانى ها هنوز این شانس را در لیگ قهرمانان آسیا دارند تا خود را به مراحل بالاى آن برسانند و همین مساله ارزش کار سرمربى تیم سپاهان و بازیکنان این تیم را نشان مى دهد.
چنانچه دیدار روز چهارم خرداد با پیروزى سرخپوشان تهرانى به پایان برسد، باز روزهاى پر ماجراى این تیم ادامه پیدا خواهد کرد و تا حصول به نتیجه لازم ادامه خواهد داشت اما اگر این اتفاق نیفتد، روز چهارم خرداد ماه پایان پانزدهمین روز پر ماجراى پرسپولیسى ها خواهد بود و پس از آن باید در انتظار اتفاقات ریز و درشت بسیارى در این تیم پرطرفدار بود. تیمى که امسال نتوانست انتظارات به حق هوادارانش را برآورده نماید و کار را به آنجا کشاند که هر روز از تعداد هوادارانش کم و پرتعداد منتقدانش اضافه گشت.
سرخپوشان قرار است در این ۱۵ روز پرماجرا یکبار دیگر نشان دهند که اتحاد و همدلى کاملى بین آنها حکمفرماست. به همین دلیل هواداران و لیدرهاى پرسپولیس اعلام کرده اند که تا پایان راه در خدمت تیمشان خواهند بود، هر چند که این حرف با حرفهاى روزهاى اخیر على دایى سرمربى سرخپوشان همخوانى ندارد و مى شود از لابه لاى آن حرفها بخوبى نشانه هاى نفاق را متوجه شد.
على دایى اگرچه در تیمش کم بازیکن مصدوم ندارد، اما باید براى حفظ اعتبار رو جایگاه خود در فوتبال نهایت تلاش خود را به کار گرفته و بهترین هایش را به میدان بفرستد.
محمد نورى، غلامرضا رضایى، امیرحسین فشنگچى، هادى نوروزى، وحید هاشمیان و… مهره هایى هستند که باید در بازیهاى آینده جبران خیلى از چیزها را کرده و عصاى دست دایى ومدیران پرسپولیس شوند. ضمن اینکه بازگشت بموقع علیرضا نورمحمدى نیز باعث شد تا استحکام خط دفاعى پرسپولیس بیش از پیش شود، اما نباید این موضوع را فراموش کرد که همین پرسپولیس با همین نفرات در لیگ بسیار بى انگیزه ظاهر شده و تقریباً دستش براى رقبا باز شده است. اما با همه این حرف و حدیث ها على دایى و پرسپولیس در ادامه راه خود فقط به یک قهرمانى نیاز دارند تا دوباره ایام به کام طرفین شود، مگر اینکه این مهم رخ ندهد و دوباره پرسپولیس کانون مسائل حاشیه اى بسیار شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com